Ni album Izmi, dah siap & delivered sometime ago. Tak sempat nak upload. Harini ada masa sikit, so aku upload gambar2nya.

By the way, semalam aku pickup album Maisarah.. hujan2 tu.. gigih ni nak ambik album Maisarah. gambar albumnya aku blom shoot lagi, nanti aku akan shoot & uploadkan. Album Maisarah kecik sket banding ngan album Izmi. Dimensions for her album - 10 x 10 inches, while Izmi's album is 13 x 13. Harganya offcourse berbeza, emel aku utk prices album2 tersebut. Utk album Sarah, aku pilihkan leather kasar berwarna brown, album Izmi pula, atas arahan pengantin, also course leather tapi berwarna hitam.



leather yg dijahit dgn printed canvas


contoh isi dalam


dari pandangan sisi


yah.. ia dtg bersama2 dgn softcopy & begnya, dari jenis leather yg sama


pandangan stylo.. hehe

0 comments: